Netradicinio ugdymo diena „Aplinka ir mes“ (2022-03-30) 5a, 5b, 5c, 5d, 6a, 6b, 8b, 8c klasių mokiniams prasidėjo įprastai – savo kabinetuose. Tačiau tik tiek ir tebuvo kasdieniškumo. Nuotykiai mokykloje prasidėjo, auklėtojoms ir klasių atstovams I aukšto fojė pasiėmus klasės „Pasą“ ir nusiskanavus pirmąjį QR kodą...

QR kodą perskaitę mokiniai turėjo iš duotų užuominų susiprasti, kur yra reikiama stotelė. Stotelėse mokinių laukė įvairiausios užduotys – suktos ir linksmos, aktyvios ir reikalaujančios žinių, žaismingos ir netikėtos...

Stotelėje „Spalvotasis DO“ (A. Lazdauskienė ir A. Mikolaitienė) mokiniai ne tik dainavo, bet ir piešė drugelius – švaraus pasaulio simbolius, kurios greitai pamatysime parodoje.

„Inkunabulas“ (Z. Januškevičienė ir R. Katilienė) įsikūrė bibliotekoje. Čia mokinių laukė smagus susipažinimas su Lietuvos paukščiais ir medžiais. Stebino netikėti viktorinos klausimai bei atsakymai.

Stotelėje „Mįslės“ (V. Masilionytė ir E. Daugėlaitė) mokiniai gavo mįsles, kurias atspėję kabinete ieškojo užduočių. O užduotys slėpėsi visur – po mokslininkų paveikslais, ant langų, akinių dėkle, po stalu, po kėde, tarp gėlių ir t. t. Mokiniams buvo smagaus darbelio. Paskui reikėjo dar ir užduotis atlikti ir tik tada galėjo palikti stotelę.

Rimtą ir išradingą viktoriną surengė stotelės „Seni kirviai“ šeimininkas (A. Koncė). Visi šią stotelę paliko papildę savo žinias apie Lietuvą, gamtą, istoriją...

Iš antrinių žaliavų sukurti kažką naujo reikėjo stotelėje „Gamtos vaikai“ (R. Locnis).

Stotelėje „Žalieji“ (E. Aleliūnas ir D. Miškinytė) nustebino užduočių įvairovė: kempinės metimas į krepšį, dėlionės, teksto skaitymas naudojantis žiūronais ir kt. Visi dirbo, it bitelės!

Tulpių alėja (III a. koridorius) tokia trumpa, kai „leki“ per pertrauką, ir tokia ilga, kai reikia atlikti užduotį: mediniais šaukštais pernešti kaštonus. Tai tik vienas išbandymas, laukęs mokinių stotelėje „Sportas ir gamta“ (J. Matiukė ir B. Gilienė). Kiti taip pat buvo ir linksmi, ir azartiški...

Įdomios užduotys laukė stotelėje „Judam, krutam“ (R. Atstupėnienė ir A. Vilimavičius). O „judinti“ reikėjo ir kūną, ir smegenis: už teisingai atsakytą klausimą mokiniai gaudavo tiek taškų, kiek „įmušdavo“ golfo žaidime bendraklasiai.  

O stotelėje „X“ (V. Aleliūnienė, R. Šimkevičienė, J. Venskevičiūtė) reikėjo greitos orientacijos, mintino skaičiavimo įgūdžių, kūrybinės ugnelės. Pasirodo, ir matematika gali būti įtrauki, linksma, lengva, kai į talką ateina įvairūs judrieji žaidimai bei Įdomiosios matematikos ir robotikos laboratorijos naujosios priemonės.

Daugiausia emocijų, teatrališkumo ir spalvų buvo stotelėje „Viltis“ (D. Kubilienė ir I. Jasiūnienė). Čia mokiniams buvo pateiktos užduotys-žaidimai. Mokiniai, „nulipdę“ skulptūras, turėjo apibūdinti, kokią žinią jos siunčia pasauliui.

Įveikti visus iššūkius stotelėse mokiniams padėjo komandinis darbas, susiklausymas, kūrybiškumas, bendrystė. Tai „pilna įspūdžių ir emocijų diena“ (5c). „Ši diena buvo labai įdomi, kupina veiklų – vos spėjome suktis“ (6b). „Įgijome daugiau žinių apie gamtą ir jos tausojimą. Patiko visos įveiktos stotelės. Komandinis darbas įkvėpė mokinius draugiškiems tarpusavio santykiams kolektyve“ (5b). „Išėjome į namus kupini įspūdžių, pilni emocijų ir laimingi“ (5a). „Daugiau tokių dienų!“ (5d).

 

Nugalėtojais tapo visi. „Pievų skraiduolių“ kategorijoje pasirodė geriausiai 5c, 5d, 6b, 8b klasės; „Gėlyčių“ nugalėtojai – 5b ir 6a klasės; „Naminių gyvūnėlių“ kategorijoje nugalėjo 5a ir 8c klasės.

B. Vildžienė, mokytoja

Virtualus „pasivaikščiojimas“ po stoteles – mokyklos „Facebook“ paskyroje (žiūrėti)

© 2016. Visos teisės saugomos