Vasario 5 dieną, penktadienį, 7a klasės mokiniai susiruošė išvykai į Jelgavą (Latvija). Mus suviliojo internete atrasti vaizdai iš Ledo skulptūrų festivalio, jau 17-tą kartą vykstančio šiame mieste.

Kelione nenusivylėme. Užlipome į išlikusį bažnyčios bokštą, kuriame dabar įkurtas muziejus, ir apžvelgėme visą Jelgavos miestą. Aplankėme Šv. Marijos Katedrą, pavaikščiojome gražiai sutvarkyta upės krantine.

Didžiausią įspūdį paliko saloje vykstantys Ledo skulptūrų festivalio renginiai.  Vakare įsižiebus elektrinėms girliandoms pasijutome kaip per Kalėdas. Mus visus stebino gausi ekspozicija skulptūrų, padarytų iš skaidraus  ledo ir apšviestų melsvais ar rausvais atspalviais. Džiaugėmės, kad už geriausias skulptūras buvo apdovanoti ir Lietuvos menininkai. Šalia parodos vyko ir Latvijos roko žvaigždžių koncertas, kuris muzikos ritmu vertė judinti klubus ir lūpas. Buvo ir mugė, kurioje galėjai nusipirkti įvairių molio, medžio  dirbinių, saldainių bei riestainių.

Nors sušalę, bet laimingi grįžome namo. Ši ekskursija džiugino ir širdį, ir akis.